جاروی مرکزی و صنعتی جاویدان

اولین و تنها ارائه دهنده جارو مرکزی و انواع دستگاه ها و تجهیزات نظافتی اداری ، صنعتی و خانگی در منطقه

جاروی مرکزی و صنعتی جاویدان

اولین و تنها ارائه دهنده جارو مرکزی و انواع دستگاه ها و تجهیزات نظافتی اداری ، صنعتی و خانگی در منطقه

جاروی مرکزی و صنعتی جاویدان

تجهیزات خاص انتخاب سلیقه های خاص

نحوه اجرای لوله کشی جاروی مرکزی

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ

                                                  

لوله کشی جاروی مرکزی

1. جهت اجرای سیستم لوله کشی از لوله و اتصالات مخصوص جاروی مرکزی با قطر 50 میلی متر و ضخامت 3 میلی متر استفاده میگردد دقت شود کلیه اتصالات بایستی از اتصالات با زاویه ۴۵ درجه باشد و تنها در پشت پریزهای مکنده می توان از زانوی ۹۰ درجه استفاده نمود .

 

2. توجه شود پلیسه هایی که در اثر بریدن لوله ها ایجاد می شود تمیز شود و برای چسباندن لوله ها و اتصالات به یک دیگر سطوح بیرونی لوله ها را چسب اندود کنید . این عمل باعث جلوگیری از ایجاد زائده های چسبی داخل لوله می گردد.

 

3. دقت شود  مسیر لوله کشی  از طبقات بالا شروع و به طبقات پایین انجام شود سیستم لوله کشی هیچگاه از پایین بطرف بالا نباشد و یا به عبارت دیگر مسیر حرکت زباله ها همواره از بالا بطرف پائین باشد .

 

4. به هنگام اتصال لوله های انشعابی به لوله اصلی مکش دقت شود که جهت قرار گرفتن سه راه ۴۵ درجه بگونه ایی باشد که مسیر لوله کشی همواره بایستی کوتاه ترین مسیر باشد و عبور لوله ها از موانع احتمالی که عبور لوله بصورت مستقیم از آن امکان پذیر نمی باشد بایستی با استفاده از زانو ۴۵ درجه انجام شود  .                         

 

5. استفاده از اتصالات ۴۵ درجه غیر از پشت پریزها و نحوه قرار گرفتن سه راه ۴۵  درجه در مسیر عبور مکش دستگاه و یا مسیر عبور زباله ها مجدداً تاکید می شود .

 

6. در محل های در نظر گرفته شده برای نصب پریزهای مکنده جعبه مخصوصی ( شاسی ) در نظر گرفته شده است که بایستی به زانوی ۹۰ درجه متصل شود که دو لوله منشعب شده زباله را در راستای لوله اصلی هدایت کنند .

( توضیح : برای گرفتن انشعاب فقط از سه راه ۴۵ درجه استفاده گردد ) .

                

7.   بهتر است لوله های هدایت شده به موتور خانه ، انباری و یا زیر زمین را از سقف بصورت روکار به محل های مورد نظر برای نصب دستگاهها هدایت نمود تا محدودیت از نظر محل نصب ایجاد نشود .

 

8. محل نصب پریزها را در داخل ساختمان با توجه به وضعیت معماری هر ساختمان بگونه ایی تعیین نمایید تا با استفاده از اندازه های مختلف  ست های خرطومی ( ۶ ، ۸ و ۱۰ ) متری قسمت های مختلف ساختمان تحت پوشش قرار گیرد.

  • javidan cvc

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی